پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور:

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: اقدامات و هماهنگی های لازم برای اعزام حج عمره انجام شده است و صدور مجوز پرواز از سوی عربستان است که تاکنون به تعویق افتاده است.

منتشر شده در 14 دی 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ به گزارش جهت پرس، محمد محمدی‌بخش درباره تعلیق پروازهای حج عمره گفت: در واقع همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم در زمینه حج عمره انجام شده است، اما صدور مجوز نهایی که باید بین سازمان‌های هواپیمایی دو کشور اتفاق بیفتد انجام نشده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور اظهار داشت: بسیاری از این مجوزها لحظه‌آخری صادر می‌شود و مشکلی در این زمینه نیست و همچنان در حال رایزنی و پیگیری برای این موضوع حج عمره هستیم.
وی همچنین مطرح بودن هرگونه مشکل مالی در این خصوص را رد کرد و ادامه‌داد: به‌محض صدور مجوز از سوی عربستانی‌ها، پروازها به مقصد سرزمین وحی آغاز خواهد شد و پس از تعیین‌تکلیف پروازهای هواپیمای جمهوری اسلامی ایران، پرواز شرکت هواپیمایی «معراج» نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در خاتمه با بیان اینکه هیچ اطلاعی از زمان صدور مجوز حج عمره از سوی سعودی‌ها نداریم، تاکید کرد:‌ این موضوع مربوط‌ به سازمان هواپیمایی کشوری عربستان است که پیگیری‌های ما در این زمینه همچنان ادامه دارد.

قرار بود نخستین پرواز حج عمره پس از هشت سال از ترمینال «سلام» فرودگاه امام خمینی (ره) در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه (۱۳ دی‌ ۱۴۰۲) همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) انجام شود که تا این لحظه به تاخیر افتاده است.

امسال نزدیک‌ به ۶۲ هزار زائر توسط ۲ شرکت هواپیمایی ایران ایر و معراج به خانه خدا اعزام می‌شوند.

منبع : ایرنا
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/153766

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی